Математика

 14 березня

Математика

Математичний диктант

(Засвоєння таблиці множення і ділення та дій додавання і віднімання

 https://www.youtube.com/watch?v=o9JBYv_TQaE

Повторення вивченого у 3 класі

https://www.youtube.com/watch?v=nkjrN3A2a5Q

 

23 квітня

Повторення вивченого матеріалу

Дивимось відео за посиланням та виконуємо завдання в робочому зошиті:

https://www.youtube.com/watch?v=5-DW5EWQd9w


21 квітня

Тема: Складені задачі на різницеве і кратне порівняння

Дивимось відео за посиланням та виконуємо завдання в робочому зошиті:

https://www.youtube.com/watch?v=nmOw9x0Wxog

Виконаи завдання в друкованому зошиті с.49-50


20 квітня

Тема: Таблиця ділення на 6 (закріплення)

Вирази да задачі записати в робочий зошит

https://www.youtube.com/watch?v=3KFFFzgvL0I

Виконати завдання в друкованому зошиті с.48


19 квітня

Тема: Таблиця ділення на 6 (ознайомлення)

Завдання  811,812, 814 записати письмово в робочий зошит.

https://www.youtube.com/watch?v=BhOX1hOnNqw

Працюємо за підручником с.113 - 114

Завдання 4(розв'язати письмово вирази в жовтих прямокутниках)

Задача 5 (Склади за малюнками дві задачі та розв'яжи їх)

Завдання 6(усно)

16 квітня

Повторення

Задача 1

В одному бідоні було 20 л молока, а в другому - на 20 л більше. ніж у першому, в третьому - у 6 разів менше, ніж у першому і другому разом. Скільки  молока в трьох бідонах ?

Задача 2

 У магазин завезли 60 кг огірків. До обіду продали 15 кг огірків, а після ще 4 кг. Скільки кілограмів огірків залишилося на кінець робочого дня?

 3. Приклади:

56 - 16=              57 - (27 +3)=                                    

95 - 54=              32 +(89-70)=         

27 +12=              87 - (46+0)=

61 + 28=             46 + (14-4)=

Завдання 4.

Побудуй квадрат зі стороною 4 см. Знайди його периметр.


14 квітня

Тема: Дії з одиницями вартості

Дивимось відео за посиланням та виконуємо завдання в робочому зошиті:

https://www.youtube.com/watch?v=PUfNZXN4gRI

Виконати завдання в друкованому зошиті с.46-47



13 квітня

Тема: Таблиця множення числа 6

(закріплення)

1.Математичний диктант

https://www.youtube.com/watch?v=9uyMo9p-tEE

Відповіді записуємо в рядочок, через кому, в робочийзошит.

2.Запиши приклади:

Збільш 6 у 2 рази. 

 Знайди частку 15 на 3. 

 У скільки разів 16 більше від 2?

  На скільки 18 більше, ніж 2?

  Знайди добуток чисел 6 і 3. 

Збільш 6 у 7 разів. 

 Збільш 8 на 3. 

 Знайди частку чисел 12 і 3.

 Добуток чисел 6 і 9. 

  Ділене 27, дільник 3. Знайди частку.

3. Задача

У кафе розставили на всі столи 42 тарілки, по 6 тарілок на кожен. Скільки столів у кафе?  

4. Задача

В естафеті брало участь 45 хлопчиків і 49 дівчаток. 18 учнів вибули зі змагань. Скільки учнів продовжило змагання?


12 квітня

Тема: Таблиця множення числа 6

(ознайомлення)

https://www.youtube.com/watch?v=X-UuD7NW1nY

Працюємо за підручником с.112

Завдання 5 (1)

Задача 7 (Роз'язати та записати в зошит. Не забуваємо за короткий запис)

Завдання 8

Виконати завдання в друкованому зошиті с.45

9 квітня

Повторення

Задача 1.

Ширина прямокутника 3 дм, а довжина  - у 5 разів більша. Визнач периметр прямокутника.

Задача 2.

Довжина прямокутника 7 дм, а ширина - на 5 дм менша. Визнач периметр прямокутника.

Завдання 3(замість змінної а поставити числа і обчислити) .

а

2

1

3

4

5

6

7

12+(7-а)

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 4 

Записати вирази:

Перший доданок - 45, другий доданок - добуток чисел 5 і 9.

Зменшуване - частка чисел 40 і 5, від'ємник -7.

Перший множник  - частка чисел 20 і 4 , другий множник - 8.

Ділене - сума чисел 25 і 25, дільник - 5.

Зменшуване - добуток чисел 4 і 8, від'ємник - 27.

Добуток чисел 3 і 7 зменш на 15.


7 квітня

Тема: Вирази на множення і ділення

3*5+4*6=                         32:4+32:4=

45:5-28:4=                        20:5+36:4=                                                                 

40:5-4*2=                        24:4+40:5=                                   

3*9+35:5=                       4*9-5*5=

4*5-5*4=                         30:5+4*9=

4*8-21:3=                        3*7-25:5=

Виконати завдання в друкованому зошиті с.43-44


6 квітня

Тема: Множення числа 10.

Ділення на 10.

Дивимось відео та виконуємо завдання

https://www.youtube.com/watch?v=fC5m-SyI-Kw

Виконати завдання в друкованому зошиті с.42


5 квітня

Таблиця множення числа 5.

Таблиця ділення на 5 

(закріплення).

Працюємо за підручником с.108-109.

Завдання 1 (усно)

Завдання 2 (Виконати письмово в робочому зошиті)

Завдання 3 (усно)

Завдання 4(Виконати письмово в робочому зошиті)

Примітка (у підручнику опечатка: 35 ділимо на 5)

Завдання 5 ( За числовим відрізком скласти рівності на множення , а з них по дві рівності на ділення)

Наприклад, 5*4=20;   20:5=4;   20:4=5.

Завдання 6 (усно)

Задача 7(Письмово в зошиті. Не забуваємо за короткий запис)

Завдання 8(Виконати додавання іменованих чисел)

Завдання 9 (Усно )

Виконати завдання в друкованому зошиті с.41.


2 квітня

1. Обчисли

8 м. 7 дм.+2 дм.=

8 м.7 дм. + 2 м. =

5 дм. 7 см. - 3 дм. =

5 дм. 7 см. - 3 см. = 

6 дм. 9 см. - 4 дм. = 

 6 дм. 9 см. - 4 см. = 

2 м .5 дм. +2 дм. = 

2 м .5 дм. +2 м. =


2. Розв'яжи приклади:

(42-17):5=

(81-36):5=

(30-20):5=

(50-25):5=

(36+9):5=

(16+9):5=

(70-35):5=

(100-60):5=


3. Задача

Перший лікар за зміну прийняв 6 пацієнтів, другий - на 5 менше, а третій - стільки ж , скільки другий. Скількох пацієнтів прийняли троє лікарів?



31 березня

Повторення вивченого матеріалу

1. Розв'язати задачу.

Мама спекла 24 пиріжки. Під час сніданку сім'я з'їла 8 пиріжків.

У скільки разів менше пиріжків з'їли, ніж залишилося?

2.Розв'язати задачу.

18 кг. борошнарозсипали в пакети, по 2 кг.у кожен.Три пакети борошна витратили на приготування печива.Скільки пакетів борошна залишилося?

3. Обчислити вирази

53-44+1=                    100-90+10=                                                           36+40-3=                     (53+47) -60=                                                        (16+18)+5=                 95-(5+3)=  

(34+50)-30=                (80+4)-8=

(64-17)-16=                100-  (13+9)=

4.Виконати завданя в друкованому зошиті с.40 


30 березня

Тема: Таблиця ділення на 5

Перегляньте відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=tvceMlXUyrM

Працюємо за підручником с.107-108

Завдання 6 (виконати письмово в робочому зошиті)

Вирази 7 (обчислити та записати в зошит)

Задачі 8 (записати короткий запис, розв'язати та записати в зошит)

Задача 9 (записати короткий запис, розв'язати та записати в зошит)

Виконати завдання в друкованому зошиті с.39.



29 березня

Тема: Кратне порівняння чисел.

Працюємо за підручником с. 105-106 

Завдання 1 (усно)

Порівняй числа:

24 більше від 10 на___

10 менше від 24 на ___

76 більше від 4 на ___

4 менше від 76 на ___

Завдання 2.Розглянь, як дізнатися , у скільки разів один відрізок довший (коротший) заінший.

Вивчити правило:Щоб дізнатися, у скільки разів  одне число більше (менше) за інше, треба більше число поділити на менше.


Завдання 3.

Доповни записи: 

 24>4   на__             

 24>4   у__             

35>5 на __

5<35 на __

4<24 на __
4<24 у __

35>5 у __

5<35 у __


Виконати завдання 4.

Задача 5.

За коротким записом склади і розв'яжи задачу.

Перевіряємо: (3*7 ) - (2*9)=3(грн.)

15:5=3(рази)

Задача 6 .
Поясни вибір арифметичної дії в кожній задачі. Розв'яжи їх.

Завдання 7.Розстав дужки, щоб рівності були правильними.

100-10+50=40

100-40+30=30

40+80-40=80

50+30-20=80

Виконати завданя в зошиті с.38

19 березня

Тема: Повторення вивченого матеріалу.

Дивимось відео та виконуємо завдання в робочому зошиті.

https://www.youtube.com/watch?v=OvcTclFMHNM

Далі працюємо у друкованому зошиті с.35, 36.


17 березня

Тема: Таблиця множення числа 5.

Перегляньте відео, де кажуть, що записати у зошит - записуємо.

https://www.youtube.com/watch?v=2sNiJ3d_ktM

Далі працюємо за підручником с.104  (виконуємо завдання усно)

Виконати завдання в друкованому зошиті с.37.



16 березня

Тема: Задачі на зменшення числа на кілька одиниць і в кілька разів .

Перегляньте відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=S-r_Bab6sF4

Працюємо за підручником с. 100-101

Завдання 4 виконати письмово в зошит.

Для перевірки:

12-7=                          6-3=

21-7=                          9-3= 

28-7=                          12-3=

34-7=                          15-3=

16:4=                           18-3=                      

20:4=                           15:3=

36:4=                           18:3=

32:4=                          21:3=      

                                   24:3=


Задача 5

А.Оксана - 12 сніжинок

Софія - ?,на 4 менше

Ск. разом - ?


Б. Іван - 12 сніжинок

Гнат - ?, у 4 рази менше

Ск. разом - ?


Задача 6

Міркуємо так: 1 година - це 60 хв.

півгодини без 5 хв. - це 25 хв.

Значить разом - 60 +25=85 хв.


Задача 7 (усно)


Друкований зошит с.34  - домашнє завдання (на повторення).







15 березня

Тема: Таблиця ділення на 4.

Переглянути відео

 https://www.youtube.com/watch?v=klgxRGwzgWY

 

Підручник (с.99-100)

Завдання 6 (усно)

Задача 7 (виконати письмово в зошиті)

А.   4 квитки - 20 грн.

     1 квиток - ?

Б.   20 грн.  купили квитки по 5 грн.

      Скільки квитків - ?


Завдання 8 (Виконати обчислення письмово в зошит)


Також виконати завдання в друкованому зошиті с.33

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20 листопада

Виконай завдання:

1.Запишіть числа цифрами

Тридцять чотири, одинадцять, вісімнадцять, шістдесят, сорок дев’ять, вісімдесят    п’ять,    дев’яносто   дев’ять,   сімдесят    вісім

,п’ятдесят, сто, тридцять два.

2.У магазин привезли 30 телевізорів, а комп’ютерів на 10 менше. На скільки більше привезли телевізорів, ніж комп’ютерів?

3.Розклади числа на розрядні доданки 48, 61, 50, 46, 38, 83, 98, 74

4.На полиці стояло 36 книжок. Оленка взяла 6 книжок, потім ще 3 книжки. Скільки книжок залишилось на полиці?

5. Коли Надійка взяла із кошика 12 яблук, то у ньому залишилося стільки ж. Скільки яблукбуло у кошику спочатку?

6. Обчисліть вирази

 

Суму чисел 10 і 30 зменшити на 5.

Від 100 відняти різницю чисел 50 і 20.

Суму чисел 80 і 15 зменшили на 43.

Різницю чисел 60 і 30 збільшили на 13.

 

18 листопада

Тема:Складені задачі на знаходження третього доданка

https://www.youtube.com/watch?v=B-oBcpWg0ww 

Завдання 1,2,3 (усно)

Завдання 4,5,6 (виконати письмово в зошиті)

Виконати завдання в друкованому зошиті с.45

 

 

17 листопада

Тема:Складання задач на різницеве порівняння

Перегляньте відео за посиланням:

 https://www.youtube.com/watch?v=-E2liXmrtQo

Працюємо запідручником с.54-55

Завдання 1,2 (усно) 

Завдання 3,4,5 (виконати письмово в зошиті)

Приклади 6 (обчислити) 

Завдання 7 (задача на обчислення периметру)

Завдання 8 (на логіку)

Виконати завдання в зошиті с.44


 

 16 листопада

Тема:Складені задачі на додавання числа до суми і віднімання числа від суми.

Працюємо за підручником (с.53)

Завдання 1 (усно, роздивитися різні способи розв*зання задачі)

Завдання 2 (розв*язати задачу двома способами)

І спосіб:                        ІІ спосіб:

1)7+5=____                   1) 5-3=_____

2)___-3=__                    2) ___+7=__

Задвння 3 (дві задачі усно, дві письмово)

Завдання 4(постав питання до задачі та розв*жи її)

Завдання 5 (записати розв*язання у зошит)

Завдання на логіку 6(усно)

 

Виконати завдання у друкованому зошиті с.42

 

13 листопада

Узагальнення знань.

Виконайте завдання:

 

1. Встав потрібне число.

3+2 >….         7-4<…..            7-2>……

4+5 <….        4+6>…..           3+3<…..

 

2.Заповни таблицю

Зменшуване 

9

 

7

 

9

 

6

Від’ємник

5

2

 

4

1

3

3

Різниця

 

5

2

4

 

6

 

 

3.У Тані 5 льодяників і 3 шоколадних батончика. Скільки цукерок у Тані?

Льодяники -__________

Батончики -_________

________________________________

Відповідь: _________________________

 

4. Запиши відповіді в рядок.

Різниця чисел 9 і 4.

Сума чисел 7 і 2.

Число, яке менше 7 на 3.

Збільш 6 на 4.

На скільки 6 менше 9?

На скільки5 більше 3?

 

Встав пропущені числа.

5+….=9          3+…=9          2 +….=9

…- 6=4           9 - …=3          8 -….=4

 

11 листопада

Тема: Складені задачі на віднімання суми до числа.

 Переглянути відео

 https://www.youtube.com/watch?v=vHD1Psro4q8

Працюємо за підручником (с.51 - 52).


Завдання 1,2 (усно).

Завдання 3 (виконати письмово в зошиті).

Треба посадити - 20 кленів

І - 3 клени

ІІ - 7 кленів

Ск.ще посадити - ?

Завдання 4 (розв'язати різними способами).

 Завдання 5 (розв'язати в зошиті).

Приклади 6 (виконати обчислення в зошиті).

Завдання 7,8 на логіку.

10 листопада

Тема: Складені задачі на додавання суми до числа.

Переглянути відео.

https://www.youtube.com/watch?v=pxN4jHJKCSg

Працюємо за підручником (с.50 - 51).


Завдання 1,2 (усно).

Завдання 3,4 (виконати письмово в зошит).

Завдання 5.

За коротким записом скласти та розв'язати задачі.

Завдання 6.

Обчислити зручним способом.

8+(3+2)=(8+ __)+__=__

8+(3+2)=(8+__)+__=__

4+(2+6)=(4+__)+__=__

4+(2+6)=(4+__)+__=__

Завдання 7 .

Добери числа і запиши нерівності в зошит.

4>__                  3<__       

__>2                  __>7

8>__                 20>__                                         

__>6               8<__

Виконати завдання в друкованому зошиті (с.40) .


9 листопада

Тема: Коло.

Переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=e_r86ld_4so

Працюємо за підручником (с.49)

Завдання 1.

Змоделюй коло за допомогою предметів круглої форми:обведи кришку, монету тощо.

Завдання 2.

Роздивися на  малюнку коло і прочитай назви точок.

Точки А і В належать колу.

Точки М,О,S не належать колу.

Завдання 3.

Запиши точки, що належать колу і що не належать колу.

Завдання 4.

Запиши в зошиті великі букви латинського алфавіту за їхньою назвою:бе, де,еф,ель,ен,ес,пе,ікс,це (B,D,F,L,N,S,P,X,C).

Завдання 5.

Знайди значення виразів.

3+8                      4+8                         

8+3                      8+4      

2+9                      5+7

9+2                      7+5

Завдання 6.

Запиши найбільші двоцифрові числа кожного десятка.


6 листопада

Тема:Периметр многокутника.


1. Вирази:

9 – 2 + 6              8 + (4 + 1)

15 – 6 + 4            7 + (15 – 8)

3 + 8 – 5              (7 + 6) – 9

9 + 5 – 7              12 – (5 + 3)

2. Завдання:

Знайти різницю 13 – а, якщо а = 8.

Знайти суму 9 + а, якщо а = 6.

3. Задача.

На лузі дівчата збирали квіти. Оля зірвала 18 кульбаб, а Тетянка — на 6кульбаб більше. Скільки кульбаб зірвали дівчатка разом?

4. Завдання:

Вирахувати довжину ламаної, якщо її частини дорівнюють:

6 см, 3 см та  5 см.

5.Завдання:

Обчислити периметр квадрата зі стороною 4 см.

Обчислити периметр прямокутника зі сторонами 5 см. та 8 см.

Обчислити периметр трикутника зі сторонами 2 см.4 см. та 7 см.


4 листопада

Тема:Периметр многокутника 

с. 47- 48 підручника

Прочитайте пояснення завдання 3:

Периметр (Р) многокутника - це сума довжин його сторін.

Знайдіть периметр прямокутника 5 см 3 см Периметр - ? 

 Розв'язуємо так:

а=3 см.

в= 5 см.

Р-?

Р= а+а+в+в

Р= 3+3+5+5

Р= 16 см.

Виконуємо завдання 4(письмово)

 І. а=2см.

Р-?

Р(квадрата) = а+а+а+а

Р=2+2+2+2

Р=8см.

ІІ. а=2см.

    в= 4 см.

    Р-?

   Р (прямокутника)= а+а+в+в

ІІІ.а=2см.

     в=2см.

     с=3см.

     Р-?

     Р(трикутника)= а+в+с

Завдання 5 (письмово).

І.   а=2см.

     в= 6см.

     Р-?

ІІ. а=2см.

     в=3см.

     с= 4см

     d=2см.

     Р-? 

Завдання 6 (усно).

Порахуйте трикутники.

 

 

3 листопада

Тема: Чотирикутники

 Переглянути за посиланням - https://www.youtube.com/watch?v=jAh9IL-BpJs

 Виконати завдання з підручника с. 46.

Завдання 2  (усно) -  порівняй чотирикутники; за допомогою косинця перевір, чи всі кути прямі.

Завдання 3 (письмово) - побудуй прямокутник  ABCD зі сторонами 4 см. та 2 см. і квадрат KPLM зі стороною 3 см.

Завдання 4 (письмово) - побудуй прямокутники CPDA  зі сторонами 3 см. та 2 см.;

ABCD зі стороною 2 см. (квадрт);

AKOP зі сторонами: перша - 4 см.друга - на 2 см. коротша;

BCAO зі сторонами 4 см. і 2 см.

Завдання 5 (усно) виміряй довжини сторін прямокутникув.



2 листопада

 Тема: Прямі і непрямі кути


Гра «Віконечка»

— Які числа пропущено?

 Робота над задачею

Білочка знайшла 7 горішків, а грибів — на 4 більше. Скільки грибів знайшла білочка? Скільки грибів і горішків разом знайшла білочка?

— Виберіть вирази, що допоможуть дати відповідь на кожне питання задачі.

7 + 4              

7 - 4               

7 + (7 + 4)


Хвилинка каліграфії

— Установіть закономірність і запишіть числа, вставляючи пропущені.

11; 22; 33; ... ; ... ; ... ; ... ; ... ; ...

.https://www.youtube.com/watch?v=NCZbFopkyxQ - пояснення


Виконати завдання в зошиті - с. 34

Завдання 1 - наведи два промені, що виходять з однієї точки.

Завдання 2  - запиши назви кутів за зразком.

Завданн 3 - побудуй один трикутник з прямим кутом а інший - із усіма непрямими кутами.


 Обчислення значень виразів


 Розв'язування логічних задач

• На дереві сиділи три пташки. До них прилетіли ще дві пташки. Кіт підкрався й схопив одну пташку. Скільки пташок залишилося на гілці? (Жодної)

• Сума трьох парних чисел дорівнює 12. Напиши ці числа, якщо відомо, що доданки не рівні між собою.

__ + __ + __ = 12. (2 + 4 + 6 = 12)

Комментариев нет:

Отправить комментарий

29 травня ЯДС - Виготовлення веселого клоуна на палочці https://www.youtube.com/watch?v=JwulODCNdC4 https://www.youtube.com/watc...