Українська мова

14 березня

 Вікторина "Як я знаю Україну"

 https://www.youtube.com/watch?v=bqYDF2WcDik

 Вікторина "Ми - патріоти"

 https://www.youtube.com/watch?v=Bgg2giyUWSc

 

 

23 квітня

Тема: Наталія Чуб. Подорож листочка.

Працюємо за підручником с.70

Прочитайте уважно уривок з оповідання "Подорож листочка" - 

це зачин, основа чи кінцівка?

Що спільного в листочка з його батьками, а чим він відрізняється?

Придумайте продовження казки про листочок.

Перечитайте другий абзац. Змініть його так, щоб ішлося про події, які відбуваються тепер.

Вправа 5 с.71 (виконати усно)

Виконати завдання в друкованому зошиті с.47


22 квітня

Тема: Котра година?

Працюємо за підручником с.69

Завдання виконуємо в робочому зошиті

Вправа 3

 Виберіть антонім і синонім до дієслова стоїть:

Біжить,зупинився, лежить, іде, запізнюється.

Вправа 4.

Доберіть антоніми і синоніми до дієслів: прокидатися,говорити.

Вправа 5

Спишіть  другий куплет вірша "Котра година?".Підкресліть дієслова, поставте до них питання.

Вправа 6 (усно)

21 квітня

Тема: Котра година? Наталя Забіла.  Годинник

Працюємо за підручником с.68-69

Виразно прочитайте вірш. Знайдіть речення з !та?.

для чого вживаються ці знаки?

Поясніть значення виділеного слова. Скористайтеся визначенням із словника.

Годинник стоїть, треба завести.

Годинник стоїть на столику.

Виконати завдання в друкованому зошиті с.46

20 квітня

Тема: Вивчаємо календар

Працюємо за підручником с.67

Вправа 1 (усно)

Розгляньте календар. Дайте спочатку коротку відповідь на кожне запитання, а потім повним реченням.

Вправа 2(виконати письмово в робочому зошиті )

Вправа 4 (виконати письмово в робочому зошиті )

Вправа 5 (виконати письмово в робочому зошиті )

Виконати завдання в друкованому зошиті с.45


19 квітня

Тема: Ірина Андріанова. Міра для часу

Працюємо за підручником с.66

Читаємо і обговорюємо

Прочитати та дати відповіді на питання:

- Які міри часу ви знаєте?

- Як Сонце і Місяць допомогли людині вимірювати час?

- Навіщо потрібно вимірювати час?

Виконати завдання в друкованому зошиті с.44


16 квітня

Тема: Читаємо вірші про весну

Працюємо за підручником с.64 - 65

Прочитати  виразно вірші дати відповіді на питання:

- Чим особлива  пора року весна?

- Як її особливості відображено у віршах?

-Доведіть, що у віршах весна, земля, струмки зображуються як живі істоти.

За допомогою яких дієслів вони "оживляються"

- Які слова знаходять поети, щоб розповісти про пробудження природи?


15 квітня

Повторення

1. Записати слова, вставивши пропущені букви.

Л.он,  кукуру..а,  годи..ик,  дз..б,  .країна,  .удзик.

 

 

2. Виписати лише ті слова, які не можна перенести.

 

Річка, Оля, дівчинка, пір’я, тінь, щур, бур’ян, ряст, їжак, матуся, Львів.


 

3. Записати слова за алфавітним порядком.

 

Матуся, тітонька, дідусь, татко, синок, братик.

 

 

4. Утворити нові слова із слів, переставляючи букви:

 

Волога –

ватра –

синок –

слово –

коні –

 

 

 

5. Із слів кожного рядка скласти речення. Розташувати їх так, щоб утворився текст. Записати текст. Дібрати до тексту заголовок.

 

побачила, цуценя, голодне, вона, раптом.

у, гуляла, Оленка, дворі.

його, нагодувала, дівчинка.



14 квітня

Тема: Складаємо розповідь

Працюємо за підручником с.62-63

Роздивітсь уважно серію малюнків

Вправа 1

Прочитайте два тексти. Який з них із газети, а який - з довідника?

Вправа 2

Пригадайте, що таке іменник, прикметник, дієслово.

Спробуйте описати серію малюнків тільки за допомогою однієї частини мови: іменників, прикметників, дієслів.

Вправа 3 

Прочитайте пам'ятку "Як складати розповідь за малюнками"

Вправа 4 

Складіть розповідь за малюнками. Використовуйте слова, які вказують на послідовність дій.

Виконати завдання в друкованому зошиті с.42-43


13 квітня

Тема: Дієслово

Завдання 1:

До поданих дієслів дібрати протилежні за значенням і записати їх.     

 Кричати- ... , сісти- ... , додавати- ... , ділити- ... , знаходити- ... , дозволити- ... , вимикати- ... . 

Завдання 2:

До даних дієслів дібрати дієслова, близькі за значенням:

Мчати - ........., міркувати - ......,робити - .......,мовити - ......

Завдання 3 

Доповнити речення словами, що означають дії предметів. У кожному з них підкреслити дієслова. 

 Траву косять, а дрова... . Картоплю садять, а пшеницю... . Пиріжки печуть, а борщ... . Вірш читають, а пісню... . Молоко п’ють, а хліб... .

Завдання 4

 Спишіть прислів'я, розкриваючи дужки. Підкресліть дієслова.

1. Ніщо (не) підноситься вище правди. 2. Два хитрих мудрого (не) переважать. З. Раз добром нагріте серце — вік (не) прохолоне. 4. На годину спізнишся , за рік (не) доженеш. 5. Якби людина знала, чого (не) знає, то б і мала, чого (не) має. 6. Поки (не) потрапиш у воду, (не) навчишся плавати.



12 квітня

Тема: Записуємо рецепти.

Використовуємо дієслова у різних формах.

Працюємо за підручником с.60

Вправа 1 (Прочитайте, випишіть ключові слова)

Вправа 2 (Випишіть усі дієслова з рецепта.За їх допомогою розкажіть, як приготувати бананово - малиновий коктейль.)

Вправа 3 (Прочитайте речення в правильному порядку. Запишіть рецепт фруктового салату. Використовуйте слова спочатку, потім тощо)

Вправа 4 (Підкресліть дієслова в рецепті. Порівняйте їх із дієсловами з вправи 1. Що ви помітили?)

Вправа 5 (Запишіть рецепти вашої улюбленої страви.)

Виконати завдання в друкованому зошиті с.41

9 квітня

Тема: Описуємо порядок дій

Працюємо за підручником с.58

Вправа 1

Прочитайте речення в правильному порядку. Запишіть інструкцію.

Вправа 2

Підкресліть дієслова. Обведіть слова, які вказують на порядок дій.

Вправа 3,4,5(усно)

Вправа 6 

Складіть і запишіть інструкцію.Підкресліть дієслова.

Вправа 7 

Запишіть за зразком.

Виконати завдання в друкованому зошиті с.40


8 квітня

Помічники пілотів: сигнальники

https://www.youtube.com/watch?v=uPJ65Ysz7yg

Виконати завдання в друкованому зошиті с.39


7 квітня

Тема: Звуконаслідування

Працюємо за підручником с.55

Вправи 1,2 (усно)

Вправа 3 (виконати письмово в робочому зошиті)

Спишіть, вставляючи пропущені літери.

Вправа 4 (письмово)

Вправа 5 (письмово)

Виконати завдання в друкованому зошиті с .38


6 квітня

Тема: Описуємо свій день

Працюємо за підручником с.54

Вправа 1. 

Прочитайте вірш "Приємна зустріч".

Слів якої частини мови найбільше у вірші?

На які питання , крім першого, відповідають всі дієслова?

Вправа 2 .

Що таке гарні манери. Яких гарних манер ви дотримуєтесь?

Вправа 3.

Опишіть свій ранок, використовуючи тільки дієслова (запишіть у зошит).

Вправа 4.

Прочитайте. Знайдіть дієслова. Поясніть уживання великої літери.

Вправа 5.Опишіть свій улюблений день. Запишіть у зошит.

Виконати завдання в друкованому зошиті с.37.



5 квітня

Тема: Дієслово

Перегляньте відео за посиланням

Виконайте завдання письмово в робочому зошиті

(Допиши слова та запиши одним словом )

https://www.youtube.com/watch?v=EOzfmwtwc5c

Працюємо за підручником с.53

Вивчити правило


Вправа 2 (Запишіть питання, на які відповідають подані дієслова):

Бігає (що робить?), побіг (що .......?),біжить (що ......?),

бігав (що ....?),бігатиме (що ....?).

Вправа 3 (усно)

Вправа 4 (Складіть речення, додавши до пари іменників дієслово) Наприклад, корова дає молоко.


Виконати завдання в друкованому зошиті с.36


2 квітня

Узагальнюючий урок по прикметнику

1.Перестав речення так, щоб утворилося оповідання. Добери заголовок. Спиши текст, вставляючи слова - ознаки за змістом.

Полив ....дощ....

Діти сховалися під ....ялинкою.

Вони збирали ...ромашки, ....ягоди,гриби.

На ...небі  з'явилися ....хмари.

Зранку було сонячно.

Діти пішли до лісу.

Раптом налетів ...вітер.


2.До прикметників у переносному значенні добери прикметники у прямому значенні.

Золоте серце - 

Глибока ніч - 

Світла голова - 

Свіжі новини - 

Залізний характер - 

Гарячий привіт - 


3. Прочитай.Випиши, поставивши питання , ознаки до поданих іменників.

Рослина (......?)........;

стебло (.....?).....;

квітки(....?).....


Тюльпан - багаторічна цибулинна  рослина.Має прямостояче, гнучке, довге стебло.Квітки у тюльпана великі, яскраві.Вони можуть бути і жовтими, і червоними, і рожевими, і фіолетовими, і навіть чорними.

4. Виконати завдання в друкованому зошиті с.35.



1 квітня

Перевіряємо, що вміємо і знаємо

1.Прочитай.Спиши,добираючи потрібну ознаку з дужок. Підкресли прикметники.

Запашна конвалія любить рости у (темних,далеких, віддалених) лісах.Знайти її нелегко.(Маленькі, жовтенькі, білі,ніжні) квіточки ховаютьсяв (широких, темно - зелених, продовгуватих, коротких, плямистих) листках.


2. До прикметника добери іменник.

Смачні......,довгі.........,лагідний.......,ніжна......,сливовий....,срібна....,Чорне.......,права....,дніпровські....


3.Спиши вірш, вставляючи пропущені літери.Підкресли прикметники. Виконай звуко - буквений аналіз виділеного слова.

Ранній сніг помережаний листям кл..новим,

Синій дим осідає на білі дахи,

Одяглись перехожі в з..мові обнови

І,як завжди, радіють з..мі дітлахи.

Мов ч..рвоні троянди, горять їхні щоки,

Розгорілися іскри в д..тячих очах.

Немов рій мурашиний - на гірці в..сокій,

Бо настала ж пора ковзанів і санчат.


4. Виконати завдання в друкованому зошиті с.34


31 березня

Тема: Вчимося порівнювати

Працюємо за підручником с. 52

Завдання 1(усно)

Прочитайте уривок зі щоденника Мицика. Яке припущення він висуває? Як його доводить?

Роздивітся уважно схему, яку підкріпив Мицик.

Завдання 2(письмово в робочому зошиті)

Прочитайте речення і виправте помилки.Виправлені реченя запишіть.

Завдання 3(письмово в робочому зошиті)

Поставте іменники з прикметниками в однині.

Виконати завдання в друкованому зошиті с.33


30 березня

Тема: Окуляри на всі випадки

Працюємо за підручником с.50-51

Прочитайте ,які бувають окуляри (для поліпшення зору;сонячні;для плавців;для велосипедистів;)

Дайте відповіді на питання:

1.Вираз на всі випадки у заголовку можна замінити на:

а)для лікування;

б)для різних потреб;

в)для захисту.

2.Сонячні окуляри слугують для:

а)захисту і краси;

б)краси;

в)захисту.

3.Окуляри винайшли в :

а)Іспанії;

б)Ірландії;

в)Італії.

4.Далекозора людина:

а)Добре бачить на великій відстані, але погано зблизька.

б)Добре бачить зблизька, але погано на великій відстані.

в)Погано бачить і зблизька, і здалеку.

Вправа 3 (виконати письмово в робочому зошиті)

Вправа 4 Спишіть, ставлячи прикметник у потрібну форму.

Наприклад, Особлива форма, морська вода і т.д.

Виконати завдання в друкованому зошиті с.32



29 березня

Тема: Тема: Юхим Чеповецький. 

Як я допомагаю Петрику робити уроки.

Придумування іншого фіналу оповідання.

Працюємо за підручником с.49 

(вправи записуємо в робочий зошит) 

Вправа 1. Спробуйте переказати оповідання від імені мишеняти Мицика.

Вправа 3. Знайдіть зайве слово серед синонімів:старанний, сумлінний,розумний,добросовісний,акуратний.

(Запишіть синонімічний ряд)

Вправа 4. Замініть прикметники протилежними за значенням.

Важкий  підручник - 

акуратний учень - 

Вправа 5. Спишіть, вибираючи потрібну букву з дужок.

Мишенятко (м,М) ицик, хлопчик (п,П)етрик,тітонька (м,М)арина,письменник (ю,Ю)хим (ч,Ч)еповецький.

Вправа 6.Напишіть слова під диктовку:кольоровий, старанний, яблуко, пляма,дерева.

Вправа 7 . Дати відповідь на питання: 

- Як Мицик роз'яснив прислів'я "Вченому - світ, а невченому - тьма"? А як ви розумієте його значення?


 

 

19 березня

Тема: Юхим Чеповецький. 

Як я допомагаю Петрику робити уроки.

Читаємо розповідь на с.48

- Ви прочитали розповідь про подію від імені мишенятка Мицика.

- А як би цю історію розповіли Петрик і тітонька Марина?

- Спробуйте переказати від імені Петрика і тітоньки Марини.

- Кого з персонажів можна охарактеризувати за допомогою цих прикметників: неохайний, розлючена, кмітливий?

Виконуємо завдання в друкованому зошиті на с.31.


18 березня

Тема: Досліджуємо прикметники.

Працюємо за підручником с.47 (вправи записуємо в робочий зошит)

Вправа 1(Напишіть слова під диктовку. Поділіть слова для переносу)

Тільник, відрядження, прищіпка, смужка, п'ять.

(Перевіряємо: Тіль-ник, від-ряд-же-ння,при-щіп-ка, смуж-ка,п'ять. )

Вправа 2  (Поставте питання від іменника до прикметника. У якому числі стоїть кожеи прикметник?

Наприклад: Смужка (яка?) наступна (одн.).

Улюблена майка; довге відрядження; справжні моряки.

(Перевіряємо:Улюблена (яка?) майка (одн.); довге (яке?)відрядження (одн.); справжні (які?)моряки(мн.))

Вправа 3  Об'єднайте прикметники у три групи за питаннями: який? яка? яке?

Чистий, смугаста, мокре, винахідливий, довге, наступна.

Вправа 4 Розподіліть прикметники в групи за значенням:

форма, колір, смак, настрій.

(Перевіряємо: форма: квадратний, кулястий, круглий;

колір:-----; смак: солоний,гіркий, кислий; настрій:веселий, сумний, радісний. )

Вправа 5   Додайте до словосполучення ще однин прикметник за зразком: Темна ніч. Темна, страшна ніч.

Морська вода. Міцний мотузок. Високий хлопчик.


17 березня

Тема: Віталій Кириченко. Тільник.

Працюємо за підручником с.46

Прочитати оповідання.

 - Поставте запитання до оповідання починаючи їх словами: хто?

що? як? де? коли? чому?

- Як розумієте батькові слова: "Фізик росте!"?

- Навіщо герой підвісив до мокрого тільника ссітку з буряком?

- Чи можна назвати оповідача винахідником? Чому?

Виконати завдання в друкованому  зошиті с.30

Вчитися переказувати оповідання.



16 березня

Тема: О. Копиленко. Кріт- неборака. Робота з текстом з енциклопедії.

Працюємо текстом на с. 44

Пригадуємо, яка частина мови називається прикметником?

Прикметник - частина мови, яка називає ознаки предметів і відповідає на питання який?яка?яке?які?

Пригадали, тепер можемо виконувати завдання (с.45)

Вправа 4 (письмово). Записати три перші речення та підкреслити прикметники.

Вправа 5 (усно)

Вправа 6 (письмово)

Однина:                                 Множина:                                                                                                      

передня лапа                         передні лапи

сильна лапа                           сильні лапи      

невелика калюжа                 невеликі калюжі

підземний човен                  підземні човни

Вправа 7 (записати слова під диктовку):

Калюжа, весло, земля, повітря, питання, інженер, ящик.


Вправа 8 (запишіть словосполучення у формі однини )

Перевіряємо: дерев'яний ящик, підземний хід, великий вагон,високий пагорб.


15 березня

Тема:О.Копиленко. Кріт- неборака 

Прочитати текст на с. 44

Дайте відповідь на питання:

 -  Знайдіть в тексті опис крота.

-  Без якої частини мови цей опис був би неможливий?

-  Для чого потрібен опис у розповідному тексті?

- Як автор ставиться до крота?

- Чому ви так думаєте?

- Яка проблема була в інженерів?

- Як кріт доломіг її вирішити?

Переказати текст.

Виконати завдання в друкованому зошиті с.29


 

 

 

 

 

 

 

20 листопада

Тема: Вивчаємо зміст книжки

Працюємо у підручнику с.66-67

Вправа 1,2,3 (усно) 

Вправа 4 ,5,6,7 (виконати письмово в зошиті)

 

  18 листопада

Тема:Скоромовки - спотиканки

https://www.youtube.com/watch?v=_P5Tixy2HyQ 

У підручнику с.64

У зошиті с.47

 

 

17 листопада

Тема:Дзвінкі та глухі приголосні звуки.

Перегляньте відео:

https://www.youtube.com/watch?v=zs_gui6TQUs 

https://www.youtube.com/watch?v=UzpjtbmwaMQ 

Працюємо у підручнику с.62-63

Вправа 1,2,4,6 (усно) 

Вправа 3,5,7 (виконати у зошиті) 

Виконати завдання в друкованому зошиті с.46

 

16 листопада

Тема:Автор - український народ.

Усна народна творчість.Що таке римт.

 Перегляньте презентацію за посиланням

https://doshkilnyk.in.ua/dytjachyj-folklor/ 

Прочитайте у підручнику с.60-61

Виконайте завдання в зошиті с.45.

 

 

13 листопада

Тема:Валентина Каменчук. Мову рідну , слово рідне...

Чому ведмедик зажуривсь.

Головна думка тексту.Що означає "любити рідну мову".

 Працюємо за підручником (с.58-59).

Прочитайте вірш "Мову рідну, слово рідне".

- До кого і навіщо звертається автор у вірші?

- Поясніть як ви розумієте два останні рядки вірша

Прочитайте вірш "Чому ведмедик зажуривсь" 

- Як почснює бабуся травичці, для чого вчитися рідної мови?

- Чому травичка та ведмедик хочуть, щоб інші знали, хто вони такі?

- Можна любити свою сім*ю, свій дім.А що таке "любити рідну мову" 

- Що треба робити, щоб знати рідну мову?

 

 

12 листопада

Тема: Підписуємо листи.

Працюємо за підручником (с.57) 

Вправа 1 (усно) 

Розгляньте підписаний конверт.

Хто такі одержувач і відповдальник?

"Розшифруйте " скорочення.

У якому порядку записуємо адресу?

Вправа 2 (письмово) .

Вправа 3,4,5 (усно). 

Вправа 6 (письмово) .

Працюємо в друкованому зошиті (с.43)

Завдання 1 (усно)

Завдання 2,3 (письмово).

 

 

11 листопада

Тема: Листи та інші повідомлення.

Переглянути презентацію

 https://naurok.com.ua/urok-prezentaciya-listi-79997.html

 Виконати завдання у друкованому зошити с.42.

 

10 листопада

Тема: Гжегож Касдепке. Електронна пошта.

Мета тексту. 

Правила користування електронною поштою.

Працюємо за підручником (с.55).

Читаємо текст.

Відповідаємо на питання:

- що відчували Куба і Буба, відіславши родині вітання з моря?

- чому мама не пишалася близнятами?

Чи погоджуєтесь з маминим рішенням?

- на основі оповідання складіть правила "Як користуватися електронною поштою".

Виконати завдання в зошиті (с.41).



9 листопада

Тема: Слова з апострофом.

Працюємо за підручником (с.54).

Завдання 1(письмово).

Прочитайте скоромовку . Спишіть третє речення.  Порівняйте , як вимовляються та пишуться виділені склади в словах.

Посадила м'яту мати.

Пахне м'ята коло хати.

Хай росте духмяна м'ята.

ПРАВИЛО:Апостроф ставиться після б,п,в,м,ф,р перед я,ю,є,ї.Він показує, що ці букви позначають два звуки, а попередній приголосний вимовляється твердо: м'ята [мйата],в'юн [вйун],п'є[пйе],з'їв [зйів].

Завдання 2 (усно).

Прочитайте слова, зверніть увагу на вимову.

П'ять - мавпячий,сузір'я - зоря,буряк - бур'ян, в'їхати - вікна.

Завдання 3 (письмово).

Випишіть слова у дві колонки: 1)без апострофа, 2) з апострофом.Підкресліть букви, перед якими стоїть апостроф.

Дев*ять,десять, рюкзак,подвір*я,пюре,здоров*я,моря,сім*я,дерев*яний,морквяний,свято, черв*як.

Завдання 4(письмово).

Які зі слів пишуться з апострофом? Поясніть свою думку. Спишіть. Слова з апострофом поділіть для переносу.

В..юн,з..їхати,по..їхати,сім..я,пам..ятник,повітр..я,без..межний,Зор..яна,скл..яний,пуп..янок.

Завдання 5 (письмово).

Замініть кожне визначення одним словом і запишіть.

1.П'ятий день тижня. 2.Група яскравих зірок, об'єднаних спільною назвою. 3.Родина. 4.Електронна обчислювальна машина. 5.Польовий гризун з товстим, неповоротким тілом і добре розвиненими защічними мішками, шкідник польових і городніх культур.

Завдання 6 (усно).

Утворіть слова.



6 листопада

Тема:Слова з подовженим м'яким приголосним звуком. 

Працюємо за підручником (с.53).

Завдання 6.

Утворіть слова за зразком: шити - шиття. Поділіть їх для переносу по-різному.Підкресліть букви, що позначають м'який подовжений звук.

Знати, уміти, навчати, читати,жити, дихати.

 ПЕРЕВІРЯЄМО Знання,уміння,навчання,читання,життя,дихання.

Завдання 7.

Замініть визначення і слова словами з рамки.

Наприклад: Водяна рослина з великим листям та білими або жовтими квітками - латаття.

Завдання 8.

Прочитайте оголошення. Спишіть, доповнивши оголошення назвами гуртків.

Працюємо у зошиті (с.39)

Завдання 1.

Вставте, де потрібно пропущені букви.

Перевіряємо: Зілля,сіллю, куля,Галя,маля,бадилля,знання,нявчати,панянка,листя,сміття,по-рося,волосся,колосся,гуся.

Завдання 2.

Випишіть із вправи 1 три слова з подовженими м'якими приголосними, поділяючи їх для переносу по-різному.

Завдання 3.

Допищіть частини слів.

ПЕРЕВІРЯЄМО: Знання,читання,латаття,життя,колосся,волосся,зілля,гілля.


5 листопада

Тема:Слова з подовженим м'яким приголосним звуком. Складання тексту з частин.


Працюємо за підручником (с.52-53).

Завдання 1.

Розгляньте малюнки та прочитайте чотири абзаци.

Запишіть текст так, щоб вийшла зв'язна розповідь (працюємо в робочих зошитах).

Завдання 2 (усно дати відповіді на запитання).

- якого кольору лушпиння соняшнику?

- коли насіння пускає корінець?

- куди тягнеться соняшник?

що стається після в'янення пелюсток?

що буде з насінням, яке впадає на землю?

Завдання 3 .

Вимовте виділені слова. Що особливого в їх вимові й написанні?

(коріння, насіння,забарвлення,суцвіття)

ПРАВИЛО: Подовжений м'який звук позначається на письмі двома однаковими буквами:гілля,волосся,вітання.

Завдання 4 (прочитати)

Завдання 5 (письмово). Випишіть з уривка "Володар Макуци....." слова з подовженими м'якими звуками (якщо слово повторюється декілька разів - пишемо його один раз).


 4 листопада

Тема:Сашко Дарманський  Володар Макуци, або Пригоди Вужа Ониська.Чи варто бути мрійником і фантазером.

Прочитати оповідання на сторінці 51.

Дати відповіді на запитання:

- опишіть, що сталося, відімені Ониська, від імені Джека.

Чому вужеві здалося, що на нього падає сонце?

- як ставляться герої до місця, де вони живуть, та один до одного?

- знайдіть окличні речення.Для чого їх ужито?

- чи варто бути мрійником і фантазером? 

Чи не шкодить це в житті?

Виконуємо завдання із зошита (с.38) .

Завдання 1.

Хто є хто ? Презентуйте героїв оповідання:

Онисько - вуж, мрійник і фантазер.

Одарочка -

Еврикіда - 

Кузя - 

Джек - 

Завдання 2.

Уявіть, що ви опинилися на городі, де живе вуж Онисько з друзями.Напишіть, що ви бачите.


 

3 листопада 

Тема: Сашко Дарманський  Володар Макуци, або Пригоди Вужа Ониська. Будова тексту. Місце дії.


Прочитати оповідання на сторінці 50.

Дати відповіді на запитання:

- ви прочитали зачин, основну частину чи кінцівку?

- де відбувається дія? опишіть героїв повісті. Як ставиться до них автор?

- про яку рослину йдеться в повісті? Знайдіть її опис. Наіщо він потрібен?





2 листопада

Повторення вивченого

«Звуки. Букви. Склад. Наголос » 

1.    Всі звуки української мови поділяються на:

а) голосні і приголосні;       б) тихі і гучні;       в)  мелодійні і шумні.

 

2.    В українській мові голосних звуків:

а) багато;                          б) 6;                в) 10.

 

3.    Приголосні звуки бувають:

а) наголошеними і ненаголошеними;       

б)  твердими і м’якими;

в) дзвінкими і глухими.

 

4. Яка буква не позначає звука:

 а)  й ;        б)  знак м’якшення;       в) Ї ?  


5.    Прочитайте слова. Поставте наголос. Вкажіть у кожному слові кількість  складів.

 звуки -                             школа - 

осінь -                               читання -  

урок -                               учениця -  

 

6.    Пронумеруй імена дітей так, щоб вони були в алфавітному порядку.

 

       Аліна -                         Наталочка -                       Катруся - 

Дмитрик -                           Максим - 

 

7.    Познач, як треба переносити слова з одного рядка на  інший:

а) по складах;         б) по буквах;            в) по звуках.

 

     8. Поділи слова на склади для переносу.

     Зошит, маяк, ягоди, іволга, жасмин, котик, уроки, ящірка.


 Які для тебе були завдання?

o   Легкі

o   Важкі

o   Не знаю

 

 

   Результат

Значні успіхи

Помітний прогрес

Результат з допомогою

Потреба уваги та допомоги

  Вчитель

 

 

 

 

                                  

Комментариев нет:

Отправить комментарий

29 травня ЯДС - Виготовлення веселого клоуна на палочці https://www.youtube.com/watch?v=JwulODCNdC4 https://www.youtube.com/watc...